Monday, January 2, 2012

Aasta kokkuvõte


Uuri

Eelmine aasta algas suhteliselt kehvasti, Uuri hakkas lonkama liivas ning keegi ei osanud öelda milles küsmimus ning selle tulemusena jäi päris mitu kuud trenne vahele. Mis aga mõjus halvasti meie koostööle, kui uuesti treenima ja võistlema hakkasime kevadel oli seis jube. Pidevalt oli teema kas Uuuri viitsib ja tahab minuga koostööd teha või mitte. Ning see kõik oli minu süü, sest mul lihtsalt polnud aega Uuri jaoks ( kool ja teiste treenimine võttis kogu aja). Õnneks oli minu suvi vaba ja palju aega koeraga tegelemiseks. Selle tulemusena hakkas suve lõpus meie koostöö edenema ja nii me A2 jõudsimegi.

Relly

Uus aasta algas heade tulemustega võistlustel ja nii juhtuski et kvalifitseerusime MM-ile. Ka suvised võistlused läksid enam –vähem . Nii läksin MM-ile suhtelisetl positiivsete mõtetega. Aga see mis juhtus meie koostöö ja koeraga seal oli lihtsalt kohtuva. Kontakti polnud, laud oli õudne, kiirus oli kadunud ning võistlus ebaõnnestus täielikult. Seega sai võetud seisukoht, et järgmise aasta MM-ile tõenäoliselt ei sõida, sest sellist lauda meil pole ja kunagi ei tea kas koostöö toimib või mitte.

Candy

Minu suurimaks hea meeleks ja üllatuseks õnnestus meil jõuda A2-teJ

Lisaks

Olen väga rahul oma õpilastega, kes on lihtsalt fantastilised olnud J

Samuti aitäh toreda jõulupeo eest vambola ja TiiuJ

2 comments:

  1. Minu poolt ka suured tänud pererahvale, kelle juures tore jõulupidu maha sai peetud!

    ReplyDelete
  2. Pole küll minu asi, aga mina nii kergesti MMist ei loobuks :) Kogemus on kogemus ja tihti juhtub ju nii, et esimene sõit ebaõnnestub, sest miljöö on hoopis midagi muud võrreldes meie koduste võistlustega. Lihtsalt peab rohkem sõitma ringi nendel võistlustel, mis sees toimuvad ja mitmepäevalised (Soomes, Leedus, Lätis jne). Edu uuel aastal!!!

    ReplyDelete