Sunday, May 13, 2012

Tihe nädalavahetus




Nädalavahetus algas reede õhtuse muffini küpsetusega, sest kindlasti oli vaja Viljandisse neid kaasa võtta. Arvestades et lõpetan reedel trennide andmise 20.00 või natuke hiljem ja koju on veel 30minutit sõitu, siis lõpetasin muffinite küpsetamise 22.30.
Laupäeval pidin tõusma suhteliselt vara, sest kohal pidin olema juba A0 ajaks, sest õpilased alustasid siis võistlemist. Ise alustasin võistlemist A2-s Uuri ja Candyga kes mõlemad olid kirjas kahel agility rajal.
Esimesel rajal märkas Uuri slaalomi lõpus  Süsit, kes oli platsi kõrval ning nii ilusta tüdrukut ei saa ju vaatamata jätta, kahjuks jäi see tõttu tegemata ka slaalomi  viimane post. Edasi kulges rada enam-vähem, kuigi aeglaselt ning teise vea saime  viimasel tõkkel, mis jäi meil tegemata(Rada tuleb ikka eelviimasel tõkkel ära lõpetada:S).Kokkuvõtteks siis kaks viga ja ajaviga. Candyga kukkusid meil taas mõlemal rajal tõkked. Lisaks on Candy stardis püsimine täiesti korrast ära läinud, ehk Candy stardib siis kui tema tahab.
Uuri teine rada oli puhas ja saime ka esimese koha, videot  vaadates olen mina aga ilmselgelt aeglane ja selle tulemusena on aeglane ka Uuri. Nüüd on Uuriga veel üks  puhas tulemus puudu A3-st.
Rellyga esimesel hüpperajal ei saanud me koostööd toimima ja selle tulemusena dsq neljandal tõkkel.
Teine rada Rellyga oli tulemuseks samuti dsq, sest tuul puhus Relly maha poomilt, vaatepilt kõrvalt oli väga jube. Mina sain shokki ja tundsin sellel hetkel, et mulle ei meeldi agility. Relly aga ei saanud üldse aru, miks me keset platsi passime ja edasi ei liigu(mina ei suutnud otsustada kas lahkuda platsilt või edasi joosta). Pisut kogunud ennast  jooksime raja lõpuni. Viimasel rajal saime Rellyga kaks viga ühe kiigelt, Relly ei jõudnud oodata kiige alla langemist tunnel ju paistis ees, ning mina ei näidanud talle eelviimast tunnelit, kokku võttes 5 koht. Poomi viimasel raja ei olnud, eks trennis selgub, kas ta on nõus veel poomile minema.
Relly oli minu käes terve nädalavahetuse ja pühapäeval otsustasime läbida Külliga SEB Tartu maratoni 10 km kõndimis distantsi, kaasas olid Relly ja Uuri. Kumbki koer ei näidanud välja väsimuse märke pärast matka ja Rellyt vaadates tekkis mul tunne, et tema meelest oleks vaja teha ka veel agility, sest ta hüppas mööda mind ja haukus.
Õhtul koju jõudes oli Mairo teinud sauna mis oli ideaalne lõpp nädalavahetusele.

Lisaks tahaksin väga kiita oma õpilasi. Te olete lihtsalt nii tublid.
A0
Elen ja Fira
A1
Kenny ja Maimu
John ja Tiiu
Morgan ja Vambola
A2
Ripi ja Anneli
Nefi ja Olaf
Clara ja Elin
Olli ja Natali
Mac ja Ave
A3
Bree ja Mariann

No comments:

Post a Comment