Monday, October 15, 2012

MM 2012 Liberec




Libereci jõudsime kolmapäeva õhtul. Treening ja vetkontroll toimusid neljapäeva hommikul, millele järgnes avamine. Minu kõige suuremaks mureks sellel MM-il oli kas koer hakkab tööle või kordub eelmine aasta (ehk koera oli stressis ja ei tahtnud joosta). Ei tea kas põhjuseks oli varasem MM-i kogemus või see et reisisime selllel aastal autoga lennuki asemel, aga juba treeningul oli näha, et koer tahab väga joosta ja on igati agar. See võttis maha päris mitmed pinged.
Võistlemist alustasime reedel võistkondliku hüpperajaga.
Video

Tulemuseks 4.30, kiirus 3.8m/s . Järeldus oleks võinud olla tunduvalt kiirem. enim häirisid mind videot vaadates aeglane algus, nurk 3 ja 4 vahel oli liiga suur, minu aeglane valss 7-8 vahel, kottist välja tulek(koer kaotas mu ära tõenäoliselt jäin kutsumisega ikkagi hiljaks), slaalomisse saatmise suur nurk ja enne viimast tunnelit jäin valsiga hiljaks mis põhjustas taas suure kaare.  Järeldus tuleb järgmisel rajal Rellyt rohkem ergutada ja ise kiirem olla.

Järgmiseks rajaks oli individuaalne hüpperada.
Video:

Tulemus:  0 ja kiirus 4,25 m/s. Olen selle rajaga  rahul. Kiirus võiks loomulikult alati parem olla natuke kaotasime nurgas 1-2 ja Relly kukkumisega pärast rõngast.

Järgnevaks siis meeskondlik agility rada.
Video
Tulemus 4,45 ja kiirus 3,76 m/s. Üldiselt olen selle rajaga rahul. Kiiruse kaotame põhiliselt kotankpindadel mis on aeglased. Lisaks oli peale poomi olev tõkete kombinatsioon aeglane.

Viimaseks oli individuaalne agility rada
Video

Tulemus 2,32 ja kiirus 3,89m/s. Selles rajas olen ise kõige rohkem pettunud. Kuskil alguses käis minu jalg tagurpidi ja slaalomi juures kaalusin isegi hetkeks raja katkestamist. Aga MM-il ikka ei saa katkestada. Ehk kui mina oleksin suutnud kiiremini joosta siis usun et oleks ka aeg parem olnud.
Kokkuvõttes saavutasime indivduaalis 32 koha/84 koerast ja meeskondlikult 18 koha/28 meeskonnast.
Olen väga rahul et otsustasin siiski sõita, sest saime hea kogemuse võrra rikkamaks ja ka tulemused olid normaalsed. Eesmärgid edaspidiseks teha tööd kiiruse ja kontaktpindadega.

1 comment:

  1. Väga tublid olite Rellyga mõlemad! Stabiilsed rajad olid.

    ReplyDelete