Tuesday, February 15, 2011

Mõned mõtted

Mind on taas tabanud aja nappus, seega on viimased postitused olnud väga lühikesed, ehk sisaldanud vaid rajaskeemi. Mis ma siis vahepeal teinud olen? Enamus minu praegusest ajast kulub koolile ja trennidele. Samuti olen päris palju mõelnud kuidas teha paremini treeneri tööd, see tõttu alustasin taas blogi kirjutamist ja olen lugenud erinevaid artikleid. Siin ka üleskutse kõigile trennilistele, kui kellelgi on mingeid ettepanekuid, soove või küsimusi siis palun andke nendest mulle teada.
Selle kõige taustal olen ka vaikselt treeninud oma koeri. Kuid nagu selgus ühes trennis Liivikaga juttu ajades, et eesmärgid puuduvad, nii olengi üritanud viimastel päevadel mõelda selle üle. Nüüd siis igaühest eraldi.
Vallu

Võtan teda trenni kaasa 1-2 korda nädalas. Vahel ka õpilaste trennidesse, et mõnda asja ette näidata. Tegelikkuses saab ta kevadel juba kaheksa aastaseks nii, et tõsiseid võistlus plaane meil pole. Arvan, et osaleme mõnel Tartu võistlusel ja ehk ka tunnelite karikasarjal. Üldiselt on meil plaanis lihtsalt nautida agilityt:)

Relly

Tabasin ennast trennis saatmas jälle Rellyt kaugele ja mõtlesin, et tegelikult ma ei naudi sellist jooksmist. Kuigi olen teda õpetanud suhteliselt kaugelt tööle ei anna selline trenn mulle mingisugust koormust Seega otsustasin, et edaspidi püüan ise rohkem joosta. Oleme seda nüüd üritanud 2 trenni ja need trennid on olnud nii nauditavad, sest mina olen trenni lõpuks väsinud ja Relly kiirus radadel on veelgi kasvanud.
Nüüd aga võistlus plaanid. Meie jaoks on kõige raskem see, et trennis suudame koostööd teha väga hästi aga võistlustel laguneb kõik koost. Mina olen närvis ja Relly natuke ebakindel erinevatel platsidel. Seega on meie eesmärgiks võistelda nii palju kui võimalik ja saavutada samasugune koostöö nagu trennis:)

Nüüd te kindlasti mõtlete, et oot-oot sul on ju kodus ka üks agility koer? aga temast ma kirjutasin mõned postitused tagasi ja täpsed eesmärgid püstitan siis kui saame taas väljas treenida. Kennelliidu lehel kolades, leidsin et peame endale eesmärgiks seadme KK1, sest muidu ei saa me Eesti tšempioni tiitlit. Nii kurb ikka, et selles nimekirjas ei ole agilityt, no ma lihtsalt üldse ei armasta KK-d aga ma üritan ennast parandada.

Nii saigi läbi minu pikk jutt ja endal ka nüüd sihid silme ees:) Jaksu kõigile treenimises:)

No comments:

Post a Comment