Saturday, February 26, 2011

Võistlus 19-20.02.2011

Esimesel päeval võistlesin ma Rellyga. Esimeseks rajaks oli planeeritud hüpperada ja juba tutvudes sain ma aru, et number 4 ja 5 on meile väga rasked. Algselt plaanisin teha valsi pärast teist tõket, kuid millegi pärast otsustasin stardis ümber ja tegin valsi pärast kolmandat takistust ja sel hetkel näitasin oma õlgadega tugevalt tunnelit tõkke asemel ja sellega oligi dsq käes, edasi kulgesime kuidagi viisi finišisse.






Teiseks rajaks oli siis agility rada, ka seee rada oli minu jaoks natuke üllatav, pean ausalt ütlema, et ei ole varem kohanud kotti risti A all. Aga üldiselt tundus rada joostav. DSQ tabas meid minu jaoks kõige ootamatuma koha peal, nimelt hüppas Relly 8. tõkke valelt poolt läbi tõkketiiva. Selle peale ei osanud ma enam midagi arvata. Pärast emaga kodus rääkides jõudsime selleni, et kuna 7 takistus oli müür ja koer ei näinud mind hetkeks, tuli ta kiirseti pärast müüri võtmist minu juurde ja sellest ka see viga. Nii et kulgesime jälle kuidagi pidi finisisse.



Kolmandaks rajaks oli taas agility rada ja ausalt öeldes minu motivatsioon joosta oli nulli lähedane. Ka rada millel oli kaks A tõket ei olnud väga ahvatlev ja lisaks alguses kohe ümber kotti tippimine ja tundunud ka olevat väga mõnus. Aga noh aitab vingumisest! Võtsin eesmärgiks mitte täiega joosta vaid kontrollida ja kujutage ette imet meil õnnestus saada puhas rada ja teine koht. Nii et lõpuks võib võistluse lugeda siiski kordaläinuks.





Teisel päeval jooksin ma aga A1-s Candyga. Selle koera kõige suuremaks probleemiks on üle keemine, mille tagajärjel tal läheb täielikult meelest kuidas hüpata tõkkeid. Esimene rada oli hüpperada ja enne meid jooksis Candy perenaine oma teise koeraga ja Candy katus sõitis ning ta värises üle kere. Nii et ei oodanud ma sellelt rajalt enam midagi, aga Candy suutis mind üllatada ja ajas maha vaid müüri. Seega oli tulemuseks -5 ja IV koht, selle tulemusega oleme väga rahul!




Teisel rajal startis taas Anneli Ripiga enne meid ja koer oli jälle täiesti üles keeratud. Sellel rajal juhtus aga selline asi, et Candy eksis slaalomis, mida üldiselt ei juhtu.
Saatsin ta siis uuesti algusest ja avastasin, et slaalom liigub ja Candy selle peale vaatab mulle otsa ning eksib. No meil liivas slaalom ei liigu ja seega puudusid kogemused selleks. Pärast mitmendat katset sai slaalom tehtud, kuid minu tuju null ja seega ei juhtinud enam viimast tunnelit korralikult ja sealt saabus DSQ. Üldiselt jäin Candyga rahule, set kõik tõkked jäid ülesse, mis oli kõige olulisem.

No comments:

Post a Comment